Saturday, February 18, 2006

:: Saat Getir Sebuah Perjuangan ::

Aku kembali menari2kan jari menaip bait2 ayat buat tatapan rakan2 blogger semua....hehehe, agak bunga2 ayat nih, but pepaham ja la, kekdg ayat bunga2 nih leh tenangkan diri....heheheheh...(ya ka?)

Aku kembali ke bumi sintok setelah sekian lama mendiamkan diri di Jitra....mmg siok sesekali balik ke cni...kali nih aku nk kasik moral support kat one of my fren, merangkap geng xmlers jugaks la (cik eda).....

Kami berjumpa kat umah kak zack ptg jumaat .... sesekali berkumpul nih mmg siok byk citer and goss leh dgr.... ekekekekek, aku mmg dah byk tertinggal la kisah2 UUM lately....tapi leh update kira OK jugaks...

Aida dah tahu nasib dia esk...aku lom tentu lagik....tesis pon apa kabar agaknya? Dah ditgk ke....dah ada ke org nk baca n evaluate? Getirnya saat2 nih kan aida...hehehe...apa2 pon think positif la sbb esk hg lepas dari genggaman research yg selama nih beban besag dalam idop kita selama nih.....Yahoooooo!!!!....apa nk jadik jadik la, asaikan kita lps VIVA ......hehehehh (ayat2 penyedap ati sendri ni)

Apa2pon best of luck my fren! Moga kejayaan milik kita ...(InsyaAllah)


No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...