Wednesday, September 13, 2006

:: Hari Jalinan Kasih ::

Tak lama lagi jabatan aku akan meraikan pelajar-pelajar baru JMSK dan pelajar sem akhir dengan menganjurkan hari keluarga yang diberi nama Jalinan Kasih. Sebenarnya, nih dah tiga kali kami buat hari keluarga, but yg bestnya tahun nih aku kena handle bersama2 semua penasihat kelas sem 2. Hehhehe, lawak ghasanya, kena arrange makanan la plak group aku. AKu dah pon berjaya buat kutipan dari kelas ke kelas dan jugak daripada pensyarah sendiri. Peruntukan lom dapat, so terpaksa ambil inisiatif buat kutipan la. Lagipon, mknan mmg penting kan...tade makan mmg org tanak datang punya.

Setakat sekrg nih, part aku selesai la...bukan nk kena masak berkawah2 pon...aku juz contact beberapa org cater then tempah mknan kat depa. Skrg neh aku menunggu utk arrange camner nk handle pada hari tersebut, iaitu Sabtu neh (tak sabag ghasa)..siok main2 ..leh release tensen....

Mlm neh lak nk tgk konsert Inteam....Raudhah gitew.....aku sajer la nk tlg student yg jual tiket ...aku pon beli la utk di enjoy bersama2 kwn2 sekepala aku ...ekkekekek..mlm neh leh la tgk si SA Aya secara dekat..klu dia mai la.....jangan mare ye Roy. OKes, aku citer lagi sbg sambungan. ~chow

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...