Sunday, October 29, 2006

:: Syawal Yang Pink ::

Photobucket - Video and Image Hosting

Ini la gambar the latest famili aku beraya tahun nih...hehhehehe...semua kaler pink gitew! Saje la nk cipta tema biar tak penin pilih kaler baju rayer.

Thn neh, cam jugak thn2 lepas, aku gi solat sunat pagi raya. But, ajaibnya, takleh masuk masjid sebab manusia punya la meriah cam semut kuar dari sarang. mai dari mana pon ntah...setahu aku populasi org kampung aku takde la begitu ramai smpi kena semayang hampir ngan jalan raya...nk parkir kete pon punyo la payah...sib baik la naik satu kete ja,buat pull car la kunun...sah2 kena jln jauh nk gi ke masjid. Agaknya semua menantu terkena giliran beraya kat kg aku kot....hehehehhe...maybe la kan, atau dah ramai umat agaknya kat area2 kg berhampiran, so akan mengakibatkan sesak jugak la kg aku...tumpang menumpang....tapi apa2 pon aku suka tgk keadaan cam tuh...bak kater omputih, the more the merier...tol ke eja tuh? lantaklah asaikan hgpa paham maksud aku kan....

Juadah spesel lak, bihun sup tulang....fuh mmg terangkat btol. Aku pekena smpi 2 pinggan pagi lps balik solat sunat. keh keh keh....lps tuh takyah citer la...aku tak mkn benda lain dah..selain kuih2 lame cam dodol n baulu . itu ja kuih aku layan...yg berasaskan majerin tuh tolak sebelah...dah naik semcam ja tgk pon....

Thn nih aku tak sempat jln umah kekwn..asik2 aku ja kena gi ziarah, thn neh aku nk tgk saper nk ziarah aku....buat penat jer aku tunggu....yg mainya anak2 murid akak aku ngan budak2 ngaji Quran kat mak aku....meriah ngan budak2 kecik ja.....OK la tuh..

Hmmm, aku kena smbg keje jap, nnt sambung yer....wassalam...

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...