Tuesday, January 29, 2008

:: Meeting E-Sis di Kuantan ::

Aku pegi ke Kuantan plak kali neh utk menghadiri meeting e-Sis. Setiap kali mesti venue di tempat yang asing bagi aku....mana taknya, kalu tak sekitar KL, makanya akan pergilah ke area2 pantai Timur. But apa2pon aku sukak ja sebab sementara bujang neh aku amik kesempatan meluaskan pandangan kat negeri orang.

Aku pon diberi peluang join group neh oleh sorang akak kat Jabatan yg mahu aku gantikan dia dalam group neh sebab dia dah berkeluarga n kena bagi komitmen yg sepenuhnya. Aku OK je, sebab bagi aku byk benda bleh belajag.

Tapi di awal2 semester mcm nih pegi outstaion mmg sesuatu yg agak bahaya...yer la kelas baru mula dah kena buat penggantian kelas. Budak2 pon ada yg blom kenal lagik. Masak la aku nk menggantikan kelas nnt, but kena la buat jugak kan....hehehhehe...

Oklah, setakat neh aku citer..lenkali klu ada kesempatan online, aku akan citer lagik...bye.

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...