Tuesday, January 05, 2010

:: Terkuaknya Jendela Baru ::



Lembaran baru dah pon muncul....Tahun 2010 nih asalnya merupakan tahun bagi KEDAH GEMILANG yang pernah diwar2kan dulu...but, aku ghasa tak begitu menampakkan kesahihan kot, makanya tag line tuh dah dibuang dari kepala surat rasmi kini. (Pendapat aku je la..)

Bila tiap kali masuk je tahun baru, counter biologi secara automatik akan menambahhhh...ekekkekekek....manusia mana sukak umor meningkat kan?? Bak kata Ella (penyanyi rock) satu ketika dulu, yang bertambah cuma angka, so...ada apa dengan angka??? Nih menunjukkan betapa tak kisahnya dia akan pertambahan usia kan??? Smpi skrg jugak dia masih memegang status single n available. Kalu tak kisah akan pertambahan angka, please be ware dengan kehidupan bagi aku. Setiap kali bertambah umor, setiap kali jugak pemikiran and cara hidup kita akan mengalami perubahan. Bagi aku, umor dah mmg sesuatu yang tak boleh kita sekat (kuasa Allah)... but aku perlukan satu perubahan utk setiap tahun aku hidup.....refreshment la katakannn..

Awal thn pon dah berlaku penghijrahan....member pindah tempat keje, pindah umah, pindah semuanya la....hehhehehe.....yer la dok seopis, seumah, sure akan pindah tempat kedua2nya....satu hal dah.

Dah dapat pulak portfolio baru plak kat opis....uishhh, nih aku susah hati, sebab aku nih jenis rutin jer. Mana yg dah lama aku wat itu je aku tau. Nak kena wat benda2 baru nih perlu jam bab...masa nk pikir ...nk kenai flow keje...berpeluh jugaks la. Dah hal kedua....ketiga, apa ek? hmmmmmm...suasana keje sure berubah....ada yg pergi ada yang datang...so pembawakan sesorg baru akan mempengaruhi cara kerja kan? Suasana akan jadi lain sikit kot. Well, we will see about that. Aku takleh nk cakp lagik, sebab skrg nih tak leh nmpk lagik semua tuh.

Azam plak, dah ckp dalam 2007 punya azam pon blom capai lagik....so, aku hope thn nih bawak perubahan la, Amin. Semua dah tlg2 tengokkan date cantek...20/10/2010....10/10/10...hmmmm...mmg angka nmpk menarik nuh...but sapa tau...hanya Allah juga Maha Mengetahui. (Sambil senyum2 kelat....)

Wokeh, nak sambung balik keje hakiki...nih melagho jap. Selesai ja cuci serawang n habuk kat blog nih, aku akan mulakan plak keje hakiki aku....yer la....tgk2 FRP ker.....tgk2 soklan2 utk subjek aku ker...buat lab ker.....isk isk....banyak keja nih...(wat2 la bz)...

~Adios

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...