Saturday, April 25, 2015

:: Big Day ::




Dalam tempoh aku menjalani kehidupan sekarang, esok adalah B-day aku......Ya Allah, moga engkau permudahkan segala yang aku usahakan...moga2 menjadi sesuatu yang boleh aku berikan sedikit ilmu yang ada sebagai jasa aku utk manusia lain....harap sangat2 agar aku bleh berikan 'sesuatu' yang bakal dinikmati oleh org lain.....amin....

Selepas ini, aku akan balik ke kampung halaman menjengah keluarga di sana habuan melepaskan rindu pada insan yang berjasa kepada aku sepanjang hidup. Merasai angin kampung yg tiada kedapatan nyaman yang sebegitu dimana jua bagi aku......Aku bangga jadi budak kampung sebab kampung aku adalah dunia aku.....hidup aku......senang cakap asal-usul aku lah.

Then balik semula ke bumi selatan ini utk teruskan perjuangan yang belum selesai....nawaitu aku cukup jitu, nekad apa2pon aku kena amanah kepada tugasku....moga aku beroleh semua itu. Amin Ya Rabbal'alamin.

4 comments:

Zampeada said...

wah dah masuk 37 kan... tahniah!

Sitibuha Md Kassim said...

ko mmg lupa birthday aku ker en ali? aku taurus la...bulan mei...belum lagik...big day aku ni sebab aku kena defend proposal hari nih...alhamdulillah....cuma kena wat pembetulan then hantar dlm masa 2 minggu....itu yg kurang best sikit...ekekekekek

Zampeada said...

hahaha... malu besar.

Sitibuha Md Kassim said...

sik pa la ali.....ko insan kan pelupa..sama ja cam aku....ekekekek

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...