Thursday, June 08, 2006

:: Minggu Xam POLI ::

Sekarang nih mmg time exam bebudak POLI....aku kena la bertugas sbg pengawas exam..kunun la kan...heheheh..gi buat lawatan 2 , 3 round....then sampai masa kutip paper.....cenggitu la rutin penjaga exam nih. Klu dulu kita yg menduduki exam, skrg nih kita lak jadik pengawas exam....btol la idop nih mcm satu putaran roda yerk...

Aku lak, sepjg minggu tak sihat....tatau saipa la....asik2 kena selesema....then penin.....depa ckp aku stress dok marking paper exam budak2....yer la kot...tensen ada....geli hati ada....periksa paper budak2 nih mmg leh buat aku gila sesorng...apa taknya.....dia hentam tulis benda2 merepek dalam exam..cam aku tak pernah ajag dalam kelas...keh khe kehhhhhh..paper math paling mencabar keimanan....sib baik first paper.....aku dah abis marking semlm.....itu yg dok bengong sesorng tuh...byk la budak akan GAGAL klu ikutkan hati geram nih...but, siyan anak2 melayu kita jugaks.....kena la tolarate skit..

Dlm masa yg sama tesis correction perlu aku perhati sama.....yer la..hati nih tingat ke tesis...but tangan tgn marking paper exam....camner nk ikhlas....hehehhe..mcm bercinta ngan org lain tetiba soh kawen ngan org lain....cenggitu la rasanya....semua benda aku buat kerna t/jawab ja....isk iskkk...takleh kan cam tuh...keikhlasan tade takleh nih.......

OK lah, nk abiskan paper h/ware pagi nih...depa semua gi MTest..aku jer tak mintak....sebab aper? aku tade jwpn....dulu aku pernah la mintak.....skrg tade lagik.....hehehhe.....sambung lenkali yer...ok chow~!

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...