Monday, June 26, 2006

:: Segalanya Mungkin ::

Terpanggil aku nk buat entry baru nih coz PASRAH dah ngan tesis nih... ada kemungkinan aku tak leh sertai kwn2 senja yg lain naik pentas DMAS bulan 9 nih...lagi dua hari jer genap sebulan tempoh pembetulan aku...but progressnya terlalu slow....apa nk dikato?

Terasa tekanan tetiba kan..yer la nk kejar benda yg memang kita tahu kudrat terbatas nk laksanakan...itu yg aku jadik penin dalam seminggu neh. nk kata tak usaha utk release takleh jugak...Ceshhhh...kalah org angau tuh.

AKu baca lak blog2 kawan seangkatan yg bakal jadik graduan masterji nih, lagi la rasa CEMAS semacam. Famili aku pon dah mula tanya balik..."Bila pulak hg nk pakai 'topi', S****"? Hmmmm...nih buat aku rimas aku lemas nih...keh keh keh...alahai sendri yg maleh mcm ulat kayu ...(tahu takper).

Sekarang nih aku buat jugak, but slow sgt...baru nk bukak tesis, dah kena gi kursus hari nih. baper byk ngat masa aku ada.4 hari kursus then plus 2 hari utk jadik 'patung' Pameran....hmmm, mcm2 keje kena kerah sbg G*** nih. Tapi aku think positif ja la, ada kebaikan semua nih. Aku gain pengalaman byk sgt. Buat kebajikan nih pe salahnya kan?hehehhe...

OKlah kekwn, yg maner dah slamat antar cover keras tuh, aku wish COngrates la yer. mane yg nk VIVA wish u all da best. Bagi yg malas2 buat koreksen (mcm aku), rajin2 diri tuh kalu nk KONVO..yeah yeah menuju KONVO 2007..ekekekekek...(nangis la sesorg atas pentas nanti), but ...well, segalanya mungkin,...

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...