Thursday, April 09, 2009

:: Harapan Baru ::

Dari tarikh awal aku lapor diri kat sini sampai la hari nih, perkara yang paling aku tunggu adalah KESAHAN dalam jawatan aku sbagai cikgu kat sinih....Yer la saper2 yg line gomen sure paham maksud aku nih. Semua org nk sah dalam jawatan sebab nk kestabilan dalam posisi masing2.

So, thn nih aku diberitakan akan dipanggil ke BTN dan INDUKSI untuk tujuan pengesahan jawatan. Keh keh keh...berbunga2 harapan baru kunun. Semua nama dah dibacakan ke telinga aku saat aku call SPP tadi pagi. Memang sah, aku tak salah lagi. Syukur Ya Allah. Tarikh2 yg diberitahu adalah 8/7/2009 - 12/07/2009 untuk BTN dan INDUKSI pula berlangsung selama 2 minggu bermula 19/07/2009 -30/07/2009. Tempat semuanya di zon Utara, Sungai Petani dan Penang. Cuma aku tak tahu mana satu yang aku akan dapat. PASRAH.

So, dah abis satu bab.... tup tup, alahai....kursus 3P pon aku dah submit awai bulan hari tuh...nk kena tukar org la nmpknya. Penin, penin...............

~Adios

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...