Saturday, May 28, 2016

:: Peace in mind, life and this journey ::


Banyak kata hendak diucapkan ...tapi berbaloi sekiranya aku katakan Allah Maha Mendengar rintihan hati aku ini.

Banyak cerita hendak aku beritahu .... tapi berpatutan dengan aku yakin yang Allah Maha Mendengar setiap monolog yang hanya berbekam di hati.

Banyak juga dari pemerhatian aku yang aku mahu kongsi....tapi hanya Allah yang Maha Melihat apa yang aku perhatikan dengan pancaindera pinjaman ini.

Ya Allah, permohonan hambaMu ini hanya SATU...tetapkan hati aku diatas jalanMu .....

2 comments:

Alizam Jonie said...

kongsi-kongsi ciked citer tuh biar beban di hati ringan ciked... kih3x.

Sitibuha Md Kassim said...

InshaAllah....ada jalan penyelesaiannya kan kalu kita usaha utk selesaikan masalah....apa2pon masalah sendiri jer en ali.....aku tau hang pa akan sentiasa doakan aku kan....tq my fren...

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...