Monday, August 03, 2020

:: Rezeki Akoo yang Baru ::


Terima Kasih semua,

Aku hargai jasa kalian yang membimbing semasa bertugas di sana. Buat kawan-kawan seperjuangan yang sangat membantu dan memberi ilmu aku hargai kalian dan moga Allah balas jasa kalian. Aku amat hargai kehidupan di Putrajaya yang penuh dengan kemudahan. Alhamdulillah. Kini aku kembali ke arena sebenar jawatanku. 

Moga Allah kurniakan aku dengan kehidupan yang lebih baik dari sebelumnya. Moga berkati rezeki aku dengan kesihatan ibubapa dan adik-beradik, kesenangan hidup semua dan rezekikan kami sekeluarga dengan balasan syurga di sana. Amin.

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...