Wednesday, November 25, 2020



Apa yg aku pikirkan sekarang? Mungkin kebelakangan ni aku agak risau memikirkan soal kerja yang sangat2 berbeza dari tempat lama. Banyak silibus berubah, jadi kurikulum dulu dan sekarang mmg 360 darjah berlainan sekali guys. Pergh, mmg kena mula zero la citernya. Aku pasrah, dalam masa yang sama aku kena catchup weih. Kelas dan kursus yang aku ajag juga agak mencabar. Range semester adalah 1 till 6. So, basically aku touch semua level of knowledge (yang mana aku sendiri pon tak update) knowledge tu (fuhhh, i really need a break guys!).

Since PKPB yg baru ni bermula aku tak boleh balik kampung sbb daerah sini red zone. Dalam hati ada sedikit perasaan bengang dan terkilan (bahasa lembut bagi %^&#&$&!) ......hahahahah, dlm hati sapa tahu baper banyak kilo perkataan tak pueh hati kluag. Hampeh weih, aku dah tade rutin mcm dulu. 







Kredit to https://www.elledecor.com/design-decorate/house-interiors/g2945/sothebys-realty-mountain-cabin-properties/

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...