Friday, November 18, 2005

:: Tahun 2005 kian Ujung ::

Pagi tadi aku dikejutkan ngan panggilan dari seorg teman. Dia salah sorg geng masa degree till now. Kami geng 10 Pernas mmg rapat smpi skrg, so selalu la update citer masing2. panggilan dia nih mmg membuatkan aku terjerit sebentar pagi tadik. Kezutan ngalahkan yg dibuat Aznil dlm AF. Real gilos... Siyan cik eda kat sebelah....hehehhe sorry ek....aku tak sangka sungguh...tade ujan tade ribut, alih2 dia bgtau nk tunang???? Blur kejap.....mimpi lagi kot....smpi aku cubit2 jari sendri, takut hanya mimpi...ekekkekek...

Saper sangka....hehehhe, dah smpi seru la kot. Lps soklan demi soklan aku lontarkan dan pueh hati ngan jwpn dier......Aku kasik sekalung ucapan Tahniah kat dier. Dlm geng2 aku, dah ada 5 org kawen, n tinggal lagik 5 la. skrg nmpknya, waiting list dah makin kureng la. Hehhehehe... 4 more to go!

APa2pon syukur la.... dpt juga kwn2 bahagia ngan teman idop masing2. W/pon cara pertemuan mungkin lain dgn kwn2 lain...but aku tahu dia dah make final decision...takde lagi talian hayat....hehhehe...mmg betol la dia nekad nih.

Abis kes dia, aku terpikir lak psl research aku yg sedang terbengkalai..... mood nk buat pembetulan mula bangkit. ceewah ..tapi alih2, smpi lab ja trus update blog, kui kui kui....ok lah adios!~
ps: mana2 geng yg lom aad calon2 tuh, sabag, bak kata org kalu dah jodoh tak kemana punyo.

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...