Thursday, December 01, 2005

:: Udah lama neh ::

Lama sungguh ghasanya aku tinggalkan UUM..ekekkeke...ntah saipa rindunya ghasa kat 11Y008.... eh, ye ka number umah aku tuh? ye la kot,mcm best ja aku sebut....takkan umah org lain kot.

Minggu lps aku berada di Poli atas urusan Pameran jabatan....hampessss...kat Baling nun...jauh oooo, kawasan org asli plak tuh....pengalaman baru ler..pes time kena handle student2 yg aku selia...keh keh keh ...believe it or not? aku jadik penyelia student projek tuh....cam poyos ja., ghasa janggal pon ada...ye la selama nih aku diselia...nk menyelia nih ghasa kekok giler....takper, hentam jer mana yg sempat buha..kekekek..

Aku selia satu group jer, tp depa tak hadir utk pameran tuh sbb ada group lain yg present pada hari pameran. Aku n geng2 cikgu2 baru kena lak evaluate student yg present pada hari tuh. ala , projek final sem la nih....mcm2 la buat..but tade yg btol2 best la...yer la kan...level sijil nih lain sket...setakat yg depa mampu ja la...kami pon bukan bijak nk evaluate nih....pakai bagi markah kesian ja ....

Pegi 29 hb, so burn ja kelas yg terlibat hari tuh...leceh tol..kena ganti lak tuh. paham2 ja la minggu nk exam nih mcm2 la kena submit,carry mark la...isk isk...fenin jugaks keje cikgu nih kan...mcm2 la kena pikir...kang student gagal kena soal...student baguih pon kena tanya....camne tuh? baru aku tau, betapa susahnya galas tugas cikgu nih..... tapi sbbkan ini dah jadik keje aku skrg....kena la redha...aku PASRAH.

Kwn2 POLI ada ikut dtg PMC semlm....bukan main siok depa ngan suasana PMC..mknan murah2 ..sedap2...abis C Mart depa jelajah..hampessss... suka lak tuh...abis la. Asik tanya ja bila aku nk bwk depa lagi mai UUM...ah, sudah, takkan dah fall in luv ngan UUM kot? musykiil....kali nih depa nk mai siang hari..yer la slalu abis opis hour baru smpi sinih...so lps solat maghrib baru kami rewang2...mlm dah ler...but kali nih depa request mai siang...alasan nk bergambar...UUM cantek!kekekekekke...

OK lah, nih je dpt aku kongsi kali nih...len kali ada kesempatan aku citer lagik nuh...bye~

ps: esk balik kg...saper nk pekena candoi best jom!

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...