Sunday, May 28, 2006

:: Sesuatu Yang ... ::

Alhamdulillah, detik 11.20 pagi aku sudah menamatkan sesi pembentangan dan VIVAku. Selepas berpeluh2 dingin dalam BME2 tadik, aku diminta kuar sebab para panel nk buat keputusan ttg masterku..

Apa perasaan aku dpt aku gambarkan masa lepas present tadi? Bibir nih bergerak, but perkataan dia aku sendri tatau apa benda? apa yg aku ckp nih? Paham ke panel2 nih? Tgk muka sorg2 mmg berkerut ....ah, sudah! camner leh jadik camnih? masa tuh plak slide wat hal..apa la nasib...tanak kuar benda yg aku klik....ceshhh... last2 kena tunggu sat, baru kuar benda tuh.

Masa sesi VIVA berlangsung, aku hanya niat satu benda , biarla apa pon jadi lepas nih, asaikan aku LULUS jadi la....tanak lebih.

Masa Jawab soalan plak, byk benda la aku kena terangkan. Yer la external aku bukan dalam bidang yg sama...but dia byk membantu la...camtuh jugak internal aku...byk bagi idea...seolah2 sesi perbincangan jer bukan kena hentam menghentam...syukur dalam hati....maybe nih la HIKMAH yg ALlah nampakkan utk aku....External siap tanya y aku abis master lmbt? Aku citer benda yg sebetulnya...bukan nk raih simpati, but aku kena citer supaya depa2 paham situasi aku n geng......sbb ada nama ex-supervisor terlibat sekali ngan kawan2......well, last2 external ckp" kali nih awak akan abis cepat" ....fuhhhhh....lega beb.

Kesimpulannya, aku ghasa lega teramat sgt, but kena la pikir pembetulan......ahhhhhhhhhhh..nh lagi satu hal..kena abiskan dalm masa 3 bulan dari tempoh surat .... koi 4.40 ptg baru aku turun opis ambik surat dari kak yati. Ambik ja surat trus ghasa semangat...agaknya nih la sesuatu yang ilang...perasaan nih dah lama ilang dalam diri aku....tambah lak jumpa kekwn yg dulu bagi support kat aku..lagi la rasa best...

Tq so Much Mak n Apu atas doa mak dan apu....semua adik beradik....kekwn rapatn kekwn lab .

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...