Thursday, September 18, 2008

:: Meh Buke Posa kat Kola Perlis ::





Minggu lepas, reunion MscIT By Research telah dibuat bagi meraikan bulan pose yang mulia neh. Dengan hanya arrangement by call and SMS finally, kami leh jugaks berbuka posa ramai-ramai kat KOla Perlis. Memang klu nk digambarkan perasaan tuh, best la kan...yg lebih best leh juper muka2 yg dah lama tak juper. hehheh, yg dah bertukar status pon ada....(akan berlakulah adegan usik-mengusik, ala mcm tak besa kan?).

kalu nk di storykan dari mula, aku dapat SMS dari Mirul 3 hari sebelum majlis. Aku kira OK ja, coz mmg dok intai2 pon peluang nk ketemu geng2 lama nih. Lepas arrangekan dengan 2, 3 orang lagik, aku buat confirmation nk ke majlis tuh. Ada lak offer datang ambik aku kat POLI, lagilah aku suka....hehhehhehe...mmg best la leh sembang panjang2 sebab citer pon byk la untuk review balik benda yg berlaku sepjng tak juper kan...ekekkeke....(Ada org lom abis citer tuh...nnt kita arrange lain nuh!).

Sampai ja kat Jeti Kola Perlis tuh, saper pon tade lagik...paham la masing2 bertolak lepas keje...aku sendri masih berbaju keje..ekekekke...halal la klu ada bau2 tak best tuh...dari pagi smpi ptg .... abis je solat, trus bertolak..... ingat nk sembang2 la klu dah ramai yg sampai. Alih2 berdua ja la sembang....tak lama lepas tuh, Zulhazlin , Wan (wife) n Aura (anak depa) sampai. Sempat tanya2 kabar, trus geng2 AJK sampai dah ada kat meja yang ditetapkan. Aku n depa tadik trus join....nmpk lak Zahra n Amni (anak dia) dok ngan Bylin. Then, sorang2 smpi....memula nmpk Nida single tuh.. then Shamri n Sue Alias bwk dua anak depa....Apit, Salman n Azam dah kalut nk hidang nasi.... Amir and Chareen (pengantin baru dua2 klu tak silap) pon smpi dengan kamera yg besag. kak Ziana n Nina (adik dia) pon smpi....cumel kak zack dgn pewotnya yg masih samar2 nmpk ... tapi letih sajer....sah la ibu ngandung neh keletihan posa ... Am, wife n anak pon ada skali...mmg dah nk buka....kak ani, abg hassan, harry and anak2 (anip, marsya n hamizan) geng paling last smpi.... org dah buka baru smpi....hehehehhe... apa2pon mmg meriah la meja kami ptg tuh....tak sempat toleh kiri kanan, semua fokus ke lauk n aktiviti makan ja..... sempat update citer ngan org sebelah menyebelah ja la...

Lepas mkn, ada yg gi solat, ada yg dah nk balik....aku laks ikut pelawaan Zul n wan ikut depa gi solat n trus balik Jitra....

Begitulah pantas reunion tuh berlalu... utk entry seterusnya aku akan try letak pic yg sempat aku snap.....hehehehheh....

~Adios
ps: Selamat Berbuka!

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...