Sunday, August 02, 2009

:: Putera Kopi ::

Satu hari terperuk kat umah...apa benda leh aku buat ek? Hmmmm...jap selongkar kotak2 DoubleA yang aku susun kat sebelah tv kesayanganku. Aiseh... bersin lakkkk........acuuuummmm, sah berabuk la tuh. Kalu tak silap baru ja semlm aku sapu kat situ..tade nmpak habuk yg berkeliaran, mai mana lak habuk2 nih....(sambil mengomel tuh aku garu2 kepala, kunun tengah pikir la mana mai habuk2 yg menyesakkan penafasan aku hingga rongga idungku gatal, then keluarlah udara yg derassss....achuuuuuuuuuummmm...)

Keh keh...dah juper pengubat boring aku....nih dia CD koleksi lama aku hehehheheh..dah agak lama tak buat hal ulang tgk citer2 leisure camnih...nk bikin paler ringan and gelak sorang2. CD nih jugak aku pernah adiahkan pader sorang sahabat. And u know what??? Dia suker sgtttt....I'm glad...sajer la kasik CD yg di 'burn' dengan penuh kasih sayang utk adiah besday dia...sebabnya aku pernah dapat jugak dari sorang sahabat yg paling best dalam negeri nih... CD yang memang aku simpan sampai sekarang...then bila tibe time gila nk berkampung depan TV aku akan layan la...tq Roy CD korea hang 'Full House' tuh. Dah nk rusak pon sebab dah 5 kali ulang....

Semlm bukannya aper, paginya kuar pegi beli beras. Then dah abis lunch tuh, takkan nk layan mata??? Bikin keberatan yg melampau nanti....so, aku carik la keje. Keje aku melangut TV je la..nk buat keje umah, Jumaat lagi dah settle...hehehehhe, laptop rosak lak tuh, klu dak bleh ber 'tenet' guna myBB celcom. Hmmmm...tuh la kan dah kena kuarantin dlm umah walaupun kat sinih blum lagik la dgr wabak bahaya tuh......tut...mintak simpang la.

Oklah, klu nk tau ada moral value sebalik citer komedi romatika nih, i've learned something as well....hehehhehehe...Sal jgn ckp aku ciplak ayat hang nuh...nih ori tau!

~aDIOS

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...