Sunday, May 08, 2005

:: Kepulangan yang dinanti ::

Mcm tajuk lagu ghaya ja nih...hmmmmmm, mmg pon. Saja la poyo nk balik kg rini, tetiba ingat nak tinggalkan sket entry habuan kekwn. nnt ada yg kempunan rindu nak tgk blog nih, ekekekeke. Bleh la baca entry nih yer.

Dah sebulan lebey aku x balik kg. bukan per, nak ja balik mcm dulu, tp payah nak xplain nnt kt famili. "naper tak abis2 lagik, kater bulan 5?"kata mak..."hang bila lagik nk keje?" kata akak. hmmmm.soklan2 tuh yg menyebabkan aku pk 10 kali setiap kali nak start ADX utk merentas highway ke bandar Baru. hehehheh..alasan nih aku ghasa lom cukup kukuh utk aku membatalkan kepulangan aku ke kg setiap 2 minggu mcm dulu. Masalah yg besag..ehheh pulus offcourse...itu la benda yg paling aku nyampah! Y semua benda kena pakai benda tuh? isk isk...kan besh klu pulus bukan benda pertukaran..buat je mcm sistem barter mcm org dolu2..( tak logik cik ct salmah oiii..wakeup)..

Nih ada satu kes yg paling meruntun perasaan aku sejak dua menjak nih...Aku akan berpisah buat selama2nya (hamihsa hamisha..in hindi klu x salah la..ekekekek) ngan satu2 benda yg aku SAYANG sejak buat master nih. ADX ku dah di juaiiiiiii!!!!! Ya Allah....mcm2 dugaan nih...tapi apa nk buat setakat nih ajer jodoh kami...tuan dia dah nak trade in ..aku kena la relakan ajer, bukan hak sendri pon. Aku memula just jadik penjaga setia..then lama2 jatuh chenta lak...dah sayang nih, payah nak berpisah lak. Semlm kedai kete pegang dia sehari utk carik new buyer. Alahai..syahdu ghasa 'dia' takde kat tmpt parking ekekekkeke...sosah sosah!

Tak kisah la camner aku idop lps nih. Mmg la susah nak bergerak tanpa 'dia', tp aku x kisah ngat...bleh ja aku move sblm2 nih,tp kenangan ngan dia yg besh! dia pon jenih sayangkan tuan...susah la nk meragam, setakat skrg nih mmg membela tuan la 'dia' nih. ADX akan bersama aku dlm bulan nih ja kot, or maybe till minggu nih ja klu proses pembelian cepat. Alahaiiiiii...AKU PASRAH

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...