Wednesday, May 04, 2005

:: Musim kenduri and Menyambut Baby ::

Semlm entry aku psl lep yg nak kawin 21 hb nih. Semlm aku dpt msg yang mmg unsangkarable...hosmate aku jugak, Shakirah akan kawin 31/05. Ya Allah, mmg terkezut aku semlm. Dpt ja msg dia, semua terkedu. Awat cepat ngat? Bertimpa2 jemputan hosmate aku tahun nih. Apa2 pon TAHNIAH utk dia.

Plan nk gie pantai timur termakbul dgn adanya kenduri Iera. Syukur. Tp...camner ek? takde plan lagik, but ada la buat plan secara kasar tuh..ehek ehek...sioknya leh makan nasik kenduri pelbagai negeri nih. Tak silap aku dia wat kat Kelantan.

Pagi nih plak, bgn ja dari tidor, 1 Message Received...trus ja bukak, Rahana : Buha..sy sh selamat bersalin..semlm..baby sirl..Nur Farah Adibah,3.2 kg, pukul 3.15 ptg..YA Allah....dah jadik ibu pulak hosmate aku lagik sorg. Tahniah Ana! Tapi hang takleh merasa nasik minyak lep la nnt, siyan...ingat nak kumpul ex-hosmate masa kenduri..apa leh buat kan?

isk isk...peristiwa bulan 5 tahun ni semuanya besh2...hmmmm...ada apa ngan bulan 5 ? eheheheheh, tapi yg pastinya aku sukak bulan nih...byk peristiwa penting dlm idop, yang paling best pon ada...ehehheheeh (ayat2 bias la nih..busannnn)..Yang paling penting, akan tercapaikah hajat aku yg satu tuh pada bulan Mei tahun nih? Hmmm....tunggu dan lihat.

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...