Monday, July 11, 2005

:: Berakhirnya Kisah Penat semlm ::

Di pagi hening, masih berbaki rasa ngantuk yg telah disedarkan oleh wuduk sewaktu solat subuh tadi. Tapi mengapa begitu kuat hasutan untuk teruskan tidor sesudah subuh? AKu perlu kuatkan hati nih, jika tidak mahu trus hanyut dek perasaan yang terbuai. Mmg best waktu2 tuh, but org tua2 la ckp, rezeki tak murah nanti. Payah nk dapat apa yg dihajati.

Yes, pagi tadik w/pon aku lepak balik ke tmpt beradu, tetiba ingatan terimbau kisah 2 hari lepas sewaktu nk mendaftarkan diri utk semester baru pengajian. kenapa payah lak kali nih? Puas mintak rayuan utk menangguhkan bayaran yuran, tapi tak dapat. Isk, dugaan nie. Setelah penat berjumpa ngan org2 yg berkenaan, aku redha. Bukan aku sorg ja, ada dua tiga org lagi yg sama kes mcm aku. Last2 kami mengambil langkah utk membayar saja..apa nk buat dah nasib kami agaknya.

Esk aku n kwn sorg lagi nekad membayar saja jumlah yg diminta. Moga Lps nih, kami buleh menjalani hari2 spt biasa. Dah penat naik turun pejabat kt Canselori. AKu PASRAH!

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...