Thursday, July 07, 2005

:: Welcum to UUM::

Semlm punyer citer. Byk sungguh budak2 foreigner kat blok aku....isk biag betoi...umah sebelah aku pon dah ada org kemaskan. Sah ada jiran tetangga baru, hope melayu, sbb aku klu nk kecek BI lomah sket...kang tak pasai2 sorg ckp bhs ayam sorg bhs itik...dua2 geleng paler...

Rupanya bukan blok aku ja, semua blok kolej Maybank mmg jadik penempatan budak2 negara luar. Ada putih, ada itam, ada tinggi ada pendek....isk isk...yg pastinya rupa paras leh dibezakan dari melayu n bangsa2 lain kat mesia..

Apa2 pon welcum la aku ucapkan kat depa2 nih....begitu nekad mai UUM yg dok kat cerok kedah nih...SYABAS!

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...