Saturday, April 01, 2006

:: Hari Ini akan jadi Esok, dan Esok akan jadi hari Ini::

Sedar tak sedar aku dah pon berada di akhir garisan......"sahabat, berjuanglah, aku akan menunggu di akhir garisan"...itulah kalimat hikmat dari sorang sahabat rapat aku..yang masih terngiang-ngiang di cuping telinga tatkala aku menanti saat kemunculan PEPERANGAN terbesar aku yg bakal tiba....

Bila ntah????Aku masih menanti hingga hari ini...hehheheh.....takut dgr ada panggilan kat phone...mana tahu...kot2 yg dinanti akan menambahkan kebizian hari2 rutin aku kat sini.....kena la byk2 berdoa moga tarikhnya sesuai dengan situasi aku yg serba merimaskan ..... aku tak paham naper aku leh stay kat sinih yg memenatkan selain dari menceriakan....ada pemangkin kot???

Jeng jeng jeng!!!..... ala, anak2 murid aku ja jadik penenang jiwa....Doakan aku kawan2....hope nk jugak join konvo nih....ramai2 naik pentas......siokkan??? doakan aku yer....tq

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...