Thursday, April 06, 2006

:: Untuk Semua Sahabatku ::



















Sahabat...
Jika hari ini aku terlalu gembira, sedarkanlah aku dengan amaran-amaranAllah...
Jika aku bersedih tanpa kata, hiburkanlah aku dengan tarbiah Pencipta,
Jika ku lenah takberdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatanSyurga,
Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera,
Jika pernah hatimu terluka, luahkahlah agar aku berubah,
Dan, jika esok aku lena tanpa terjaga, iringilah lenaku dengan kalungan doa...
Berjanjilah sahabat, ukuwah kita
untuk selamanya...
ps: Sesapa yg tade dlm gambar nih jgn kecik ati....aku tade gambo semua la...especially my best fren....

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...