Sunday, April 02, 2006

:: Pameran MARA, Alor Star::

Macam dah jadik kebiasaan aku jaga pameran sejak dua menjak bertugas sbg G**T kat kat P**I nih....mcm buruh kasar ja rasa..org cuti aku mai keje...org mai keja aku pon mai keje....adil ke tuh? hehheheh..luahan hati la kejap....aku pon manusia beb, klu robot pon tahu jugaks nk abis bateri or wayar putus sbb overload buat keje.....

Tapi apa2 pon aku n geng tetap wat2 pekak telinga n keje spt diarahkan.....nnt km akan dapat jugaks cuti seminggu start 9/4 till 15/4 nih.....berbaloi jugaks km mai keje weekend yer. Aku n dua org kwn lagik kena bertugas kat pameran anjuran MARA Alor star hari nih....aku ghasa sure mcm yg dulu2 ...asik2 terangkan mcm mana nk masuk P**I kat org ramai yg berminat....kena la hafal fakta2 penting nk goreng manusia2 tuh, alahai.....

Sepjg aku bertugas dah 4 kali kena jaga booth pameran....hehheehe, ada part siok n ada part buhsan.... apa2 pon aku redha. dah ini keje yg aku ada setakat hari nih, nk wat camno kan?

Pukul 11pagi kami akan bertolak ke AS slps masing2 abis kelas. Kami akan bertugas sehingga tamat pameran ptg nnt..dah la hari nih perasmian...sure agak ramai manusia...abis la...jenuh lenguh mulut la hari nih nk berckp....hehhehe..

Tunggu ja la camner sambutan petang nnt. OKlah..till we meet again..bye

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...