Saturday, April 22, 2006

:: Morning....aku di Sintoque::

A'kum......aku kembali ke sintoque setelah sekian lama tak menghantar berita ke cni. Stay umah kak zack semlm...hari nih aku plan balik ke Jitra. Misi aku kena selesaikan slide dan apa yg patut sebagai persediaan hari 'penting' tuh...sosah hati nk berjalan kemana2 pon sure tingat 'dia'..sebab tuh la aku ghasa mcm missing something lately...aku kena pk 'benda' yg satu nih...ceh, lebih teruk dari org ber'chenta'.....

Dlm minggu lepas, aku disajikan dengan satu ceramah tentang makhluk halus di POLI....mmg tak sangka benda2 tuh buatkan aku terfikir berkali2 nk tinggal sesorg kat umah, dulu aku mg agak x kisah la...hhehehehe...agak serem la akak. Ustaz yg bagi ceramah tuh mmg famous rupanya dalam ilmu perubatan Islam...Hj. Sharhan Shafie, seorg pelajar perubatan Islam dari Mesir yg sambil2 belajar di Al-azhar. Aku mmg tak familiar, but org area2 Insaniah mmg tak asing lagi la ngan dia.... dia pon stay kat taman depan Insaniah tuh....

Dia juga ada tinggalkan doa2 yang patut diamalkan bagi mengelakkan diri kita terkena histeria...cara nak ubati mangsa histeria....mmg bagus la doa2 ....pendek dan berkesan dia ckp...tak perlu guna bomoh...sendri pon leh....cuma kena tahu tempat yang harus di rawat n doa2 yang mujarab..

Dia juga ada tunjukkan video cara dia merawat pesakit yg mempunyai SAKA.....mmg seram ..lebih dari filem seram korea....heheheheh...real punyo...siap dgr sora jeritan n fizikal dia berubah...isk iskk...tak cayer tgk...but mmg btol..anak2 murid dia yg dlm video pon ada sama masa ceramah...pusat rawatan dia ada kat Perlis, alor and KL..mmg dah berkembang la.....

OKlah, itu ja cite aku minggu nih...nih kena sambung buat slide...lama tak tgk..kang kena panggil free ja terkulat2 ngan slide yg blom complete....

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...