Saturday, June 11, 2005

:: 'The Legend Road' kat Ganu ::

Ronda2 kat Ganu hari tuh membuahkan satu kenangan yg menyebabkan aku n aida gelak pecah perut dalam TAA. Maunya tak, tetiba tertulis perkataan yg relate ngan 'legend' yg pernah kami kenai. Hehehehhe...sanggup ngaku diri sendri 'legend' itu yg x tahan!

Insiden gelak ketawa tuh terjadik masa on the way kami ronda2 bandar KT. eda bwk ke area pantai batu burok ptg tuh. Aku pon ambik kesempatan pantau sekeliling. Then, terbaca satu papan tanda ....uiikkkk..."cik eda ada tmpt nama Panji Alam sinih nuh!" Teruja aku menegur nama tmpt tuh.

Apalagik....gelak2 la kami, tingat kat sorg hamba Allah nih. kekekkeke, aku pon secara spontan menggelarkan kwsn tuh 'the legend road' .... semua area tuh dinamakan ngan nama 'legend' tuh..ada sekolah...jalan....mcm2 lah....hishhh,..mmg patut dpt gelaran 'legend' smpi ke Ganu pon ada nama dia tuh......uishhhhh,..dahsyat 'legend' nih...

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...