Monday, June 06, 2005

:: Permulaan bagi Pengakhiran Kecewa ::

Aku dah buhsan maafkan diri sendri ... aku dah tak nak bagi peluang utk buat kesilapan yang sama setiap kali.... aduhh....naper la aku leh kecewakan diri aku sendri.... mana pegi azam aku dulu? Ya Allah.... Okeh...nih la agaknya kata2 org yg dah kecewa kan? (Intro baru nih, jgn panik)

Ini la baru aku menulis semula setelah sekian lama aku sepi tanpa coretan. Sebenonya mmg sedih la jugak sbb apa yg aku azamkan masa sambut besday lepas x dapat...aku bukan mintak emas, berlian.. cuma sebuah tesis yg hampir sempurna utk tatapan dua bola mata sendri...itu pon aku GAGAL....camner nih? isk isk...mmg sadis...

Org lain dah melangkah ke alam baru, aku masih di takok lama... ahhhhh, bukan salah sapa2...cuba renung balik, ada ker usaha nak buat tesis? Fokus ke? Ada...ada....tapi naper takleh habis? Gangguan? apanyer? beban t/jawab yg x pernah ada kunjung padam, tapi aku harus tunaikan...iskkk..naper masih beralasan? org lain boleh buat....

Itu pon ayat2 org frust... isk....cuber positifkan diri....Setiap benda ada hikmahnya...cuba la utk membuat sebuah permulaan bagi mengakhiri kekecewaan dulu...itu la moral of the story!

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...