Saturday, June 11, 2005

:: Mimpi berulang ::

Pernahkah anda dpt mimpi yang berulang-ulang?(mcm ayat2 dlm majalah jer) Mimpi yg sama tapi berlaku byk kali....hmmm, nih dah kes berat nampaknya...ada sesetangah org merasakan satu peristiwa real dlm idopnya mcm pernah terjadik, tapi bila ya....dimana...hah! dlm mimpi rupanya....mean insiden mimpi menjadi nyata....kekekkekek... itu ulangan mimpi dlm bentuk kenyataan.

Nk dijadikan citer, satu masa dulu, pernah satu mimpi berlaku. Ada satu keadaan di mana aku dan sekumpulan rakan2 research tgh berbincang berkenaan satu benda... tak ingat la apa..tapi yg pastinya watak2 dlm mimpi tuh geng2 senja ghasanya... borak keliling meja, not sure tmpt sapa.... ok la....then selang satu jangka masa, mimpi yg sama dtg lagik....iskk..dah pelik...then semlm mimpi yg sama dtg lagik...Ohhh!! Aku dah leh tafsirkan mimpi nih, senang sgt,saipa la aku tak pikiag sblm nih? ....mmg sah ..nk tahu apa petandanya? Rupanya setiap kali aku mimpi tu, akan ada presentation progress...cesshhhh!! hampeh ja, mmg la watak2 tuh budak2 research....tp heran..maintain ja mimpi tuh..sama ja keadaannya...mmg la copy paste ja..then play again.

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...