Monday, September 12, 2005

:: Insiden Misteri Nusantara ::

Semlm aku terasa mcm tatau nk watper dah menjelang petang...tunggu nk balik ja la..menapak tunggu bas kat bus stand laluan B...hehehhe...

Aku jalan la ke cube geng2 IPV6...saja ja nk ajak sembang sbb nampaknya semua dah kepenatan menjelang petang... memula tu ajak sembang psl kejadian 11/9 ...mcm2 pendapat la yg dikeluarkan..kami geng2 melayu nih mmg menegakkan yg kejadian tuh takleh nk blame terrorist muslim sbb ada fakta yg depa dpt, menunjukkan kematian dlm bgnan tersebut tidak melibatkan kaum Yahudi, sedangkan terdapat ramai kaum laknatullah tsbt dlm bgnan yg sama....camner depa semua boleh kebetulan tak gi keje pada hari yg sama...ada 2 org sahabat kami berbangsa tioghua pula menyatakan kejadian itu hanya kebetulan...heehhehe...bukan aper...saja nk tau pendapat depa dlm hal nih...sama2 bincang tgk idea ...

Then, camner ntah..leh terlompat topik ke kejadian misteri ..pengalaman peribadi ngan insiden2 para normal nih...heheh ala2 X files ja nih...but aku suka topik nih..Ada beberapa member yg sakan berciter ttg pengalaman peribadi mengenai benda nih...aku sendiri lom ada yg real...mean tade smpi nmpk bayang or jasad benda2 ghaib nih...but sorg member tuh nmpk ngan jelas...dlm bentuk jasad berkain putih....kejadian tuh berlaku kat kolej Per***....mmg dia ckp meremang bulu roma...sejuk naik ke muka...takut sgt smpi nk terken***g..heheh..sah la klu aku pon sama ja..

Ada pulak dok komen psl edisi siasat yg paparkan topik yg sama ... menurut kajian saintifik kejadian H**tu melibatkan 3 fasa, iaitu bulat, kepulan asap dan panjang2... keadaan bulat adalah fasa awal kejadian 'dia' terbentuk...kepulan asap merupakan gambaran yg slalu kita tgk dlm filem...panjang plak, dimana 'dia' dah ada jasad yg real la...boleh menjelma toing depan manusia....

Ada pulak program ntv7 nnt 'seekers' yg akan paparkan pencarian benda2 nih...hmmm..tak sabag nk tgk camner depa rakamkan objek tu...

Adussssssss!!!! dah tak larat nk mengarang...aku ghasa nk berenti lu utk setakat nih...chow sin~

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...