Monday, September 26, 2005

:: Terleraikah Gundah? ::

As soon as aku print last page utk bab 6, aku segera meluru ke bilik prof. hehhehe...nk kejar waktu solat zohor sebenarnya. Dah melewati pukul 2 ptg. Smpi ja kat bilik, dia dah sedia menanti...bila aku ckp nk combine bab, tetiba muka dia blur lak? "Bila awak bagi bab yg lain kat saya?"..aiseh...sedey ghasa...bagai dihiris tangkai hati....penat panjat tangga lom terbayar, nih dah terkezut ngan lawak ptg2 hari prof....ekekke..aku tabahkan hati n buat andaian dia buat lawak ler...hehheehh..betol rupanya...dia siap senyum sinis2 , then tunjuk tesis aku yg awalnya kat atas meja dia...heheh..lega...

Lps aku combine dan arrange lampiran semula, aku mintak permisi mauk turun..yahhhooo..w/pon aku br lunaskan 2nd time correction, hati terasa lapang semcm...serius pon (Aya, 2005). sambil turun tangga beritma ala2 aku punya 1st supervisor dulu, aku memikir sendri, bila agaknya dia akan abis baca n pulangkan utk tindakan selanjutnya? hehheh...sedia la tempoh 3 bulan kot..Ya Allah....pendekkanlah tempoh nih supaya aku lekas2 leh berpuasa pjg kat kg...

Ramadhan kembali dlm kamus idop aku di UUM...buat ke sekian kalinya...aku leh merasakan kali nih akan ada kelainan...apa ek? mungkin dah pindah umah lain kot? hmmm..yer la..pes tima posa kat maybank....dulu2 apartmen..hehehe

Apa akan jadik esk, lusa ..sapa tau? Hanya Dia yang Maha Mengetahui....

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...