Wednesday, September 21, 2005

:: Menghitung Waktu ::

Asyik mengira-2 ja bila la aku leh submit penuh tesis aku nih? Malu nk ngadap papa dah... yer la, kalu slalu dok memaluka diri sendri..baik tok sah...ada aja yg aku ghasa lom cukup elok ngan tesis aku nih...ayat2 dia berterabur...susah nk paham...ker gaya penulisan aku kureng ciri2 ilmiah.....dulu ada amik subjek penulisan ilmiah...tapi...y x leh apply?

Setelah aku tolak, tambah, darab n bahagi.....kira-kira 2 bulan 15 hari masa yg diambil utk papa baca n return back tesis tuh ke tgn aku...date submit hr tuh ujung bln 6....alamak..klu cam gini, sem depan lom abis la aku..

Alahai, masa mmg mengejar..lebih pantas dari super sonic ... atau apa2 benda yg laju kat muka bumi nih... kalaulah dulu aku diberi peluang, maka takkan aku hanyutkan diri dlm lapangan research nih...heheheheh...'kalau'...word tu slalu manusia guna utk menunjukkan betapa nyesalnya depa terhdp sst hal...isk isk..tak elok menangisi nasib mcm nih....

Aku ada dpt mutiara kata dari seorg sahabat "kadang2 Allah hilangkan sekejapmatahari kemudian Dia datangkan pulaguruh dan kilat. Puas kita menangismencari mana matahari kita.. rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kitapelangi yang indah"

Lps baca kata2 nih, aku dah kembali ke track yg betol... may be ada hikmahnya nih....kena la usaha sikit...hehehhe...positifkan diri la kunun nih...
OK lah... tade berat mana dah beban ghasa...kena pandai handle jer..

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...