Sunday, October 02, 2005

:: Hari Pertama yg Busan ::

Hmmm...mmg btol la org ckp keje n belajar nih x sama...aku dah mula ghasa keje nih beban dari belajag, baru mula sehari..keh keh keh..

Dah mula pikir camner nk gi kelas, n ngajar bebudak...ya Allah, dah la aku ni bukan jenis penyabag. Buat masa nih kena la gi tgk senior2 lect ngajar ...ada jadual tu. Semua subjek kena gi tgk kot, sbb gilir2 la antara kami. jenuh gaks kan? wat to do? kena la buat.

Lps daftar tadi, km di bawa melawat sekita poli. Terasa lain sket perasaan,ye la dulu kita di tempat student yg lalu-lalang, kini.... dah lain pulak jadiknya. Apa2pon ada beberapa keje lom setel..ME lom buat, renyah jugak la nk buat benda2 tuh.

FMSK (fakulti math n sc.comp) di mana aku ditmptkan agak aman, hanya 6 org ja staf setakat hr nih ada. masuk ja geng baru 7 org klu x silap, penuh la bilik tuh. mcm baru lagik keadaan bangunannya, bilik tuh pon masih byk benda lom lengkap. PC tade utk kami, heheheh, ...kena carik inisiatif lain kot. Mana leh tak ngadap sehari kan? kekekke... blk dari poli koi 4 ptg tadik trus ke lab, hehehehh, nmpk ngat kempunan ngdapa PC sehari. lab pon ghasa cam mengalu2kan kedatangan aku....tapi hampeh, tade umat...semua dah blk, kecewa.

Esk, teruskan perjuangan di sana. Sini? aku masih ada baki perjuangan yg blom terlunas...bila agaknya aku leh dpt return correction hr tuh? wait n see lu.
~smbgan citer poli~

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...