Saturday, October 01, 2005

:: Bermula Diari Baru Idop ::

Naluri kecik aku berkata2 sendri, ada benda baru dlm idop aku akan berlaku, apa ek? Hari khamis lps aku dpt jwpnnya. Akak aku call dari kg bgtau ada surat dari POLIMAS, depa offer GSTT. Alamak...saipa POLIMAS? Heran la..cenggini citernya, aku mintak kat POLI perlis, but POLI Sbrg Perai panggil interbiu, then POLIMAS panggil keje....camner tuh?

Tak kisah la mana2, mak aku dah pesan soh keje ja w/pon benda tuh temporary utk 3 bulan ja. mula2 tuh dah sedey dah sbb plan nk balik dok umah, klu dpt POLI SP...then, leh la berulang ja dari umah...ini dah kena tukar plan B la. Apa2 pon Allah yg takdirkan, aku redha.

Diari aku sbg cikgu akan bermula esk. ya Allah, so soon. Aku ghasa terbelit jugak ngan mainan masa nih. yer la, dah dekat nk selesaikan satu tugas maha penting iaitu tesis tercinta, aku dpt lak komitmen lain. Aturan Allah ternyata ada hikmahnya, aku panjatkan kesyukuran yg tak terhingga dalam diam.

UUM tetap menjadi umah bg aku spjg tugasan nih. Puasa nih still berpuasa ngan eda n geng.. itu yg bestnya. suasana tetap kekal sama, w/pon komitmen dah lain sket. ~ sekian~

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...