Thursday, May 15, 2014

:: First presentation on my "Sesuatu"::

Aku baru jer present first progress kat sini. Ada co supervisor ja, coz main supervisor attend VIVA. Aku ghasa lega 1% ja....sebab yang menanti nih akan lebih memeritkan.....

Ada beberapa teguran dari co supervisor aku yang mesti aku laksanakan iaitu melihat lebih dalam bidang yg dah aku fokuskan...

ps: esok nk gi kenduri kat ulu tiram...ekekekkeke....ghasa cam nk mkn semua esok..be prepare miss ghadiah...aku akan serang rumah ko....

2 comments:

Zampeada said...

sonoknyer sambung belajar.. dlm 3-4 tahun lagi bleh panggil dr buha.

Sitibuha Md Kassim said...

tq en alizam...tingat kat hang and rakan2 senja.com ketika ini...ekekek, sgt la jiwang ayat aku...ko jgn lupa doakan aku tau...moga2 aku berjaya dalam tempoh 3 tahun....dah la masterji 5 thn...buat malu jer...

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...