Wednesday, May 07, 2014

:: Pasrahkah Aku? ::

Dengan segala kudrat yang aku ada sekarang....aku cuba la bertahan dengan pertanyaan yang acapkali menggigit telinga ...."Kenapa tak pegi lagi?" "Surat belum dapat yer..." " Bila last kat sini?".... Ini la antara soklan cepu cemas yang mendapat rating tertinggi apabila muka aku tersua orang2 yg tahu mengenai status aku.......PASRAH KAH aku?? Heheheheh...bukan salah aku rasanya.....kali nih mmg persoalan betul salah dah bukan isunya......Rasa mangli dah orang Kedah ckp.....dah imune dengan pertanyaan org sekeliling...and dengan alasan dari orang yang BERTANGGUNGJAWAB....

Soalan2 itu terjawab setelah sekian lama...penantian aku terjawab lps satu perjumpaan di ibu pejabat Put******... berbunga2 kembali...walaupun aku tahu ada rakan baikku belum menerima berita gembira....aku doakan terbaik utk mereka.....moga2 kejayaan milik kita bersama.....pada tarikh keramat 22 Mac 2014...aku kembali ke bumi selatan bagi meneruskan perjalanan kembara ilmuku......ya Allah moga engkau perkenankan doa tulus hambaMu ini agar dapat menjayakan misi hidupku yang ini.....ameen...

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...