Tuesday, May 13, 2014

:: Kembara 2014::

Penamat satu perjalanan yang memenatkan....(rujuk entry Pasrahkah aku?

Aku akhirnya kembali ke bumi selatan bagi meneruskan pengembaraan dalam arena yang bukan baru bagi aku. Satu ketika dahulu aku pernah menghadapi suasana ini, walaupun kurang lebih sama saja cuma berbeza persekitaran dan sebagainya. InshaAllah berbekalkan amanah yang perlu dipegang dan doa dari setiap yang mengiringi kepergianku kali ini  ... Allah senatiasa bersama-sama aku.

Doakan aku kawan2....aku perlukan secebis ingatan dari kalian dan juga doa untuk bekalana kekuatan aku meneruskan pengembaraan ini. Sesekali tidak aku lupa untuk mencoretkan 'sesuatu' untuk tatapan kalian. Untuk keluarga tersayang, hgpa semua jadi tulangbelakang aku... semangat aku ....(ayat cam nk gi perang) ... mmg lebih sesuai aku katakan pengembaraan duniawi yang sukar aku tafsirkan penyudahnya....cuma perlu berusaha dalam tempoh pengembaraan ini. Hanya pada Allah aku bulatkan penyerahan segalanya.

"A journey of a thousand miles begins with a single step."

2 comments:

edaleeja said...

buha....sambung phd ka? syoknye...

aku doakan semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan olehNya.

take care dear..

Sitibuha Md Kassim said...

Amin cik eda....baru ja nk start...tadi baru ja present first progress..tingat kat hgpa..serius...aku senyum sorng2 kot sebelum present tadi....memori lama kembali segar....aaaahhh....research!!!!

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...