Tuesday, March 08, 2005

:: Catatan Harian - 2 ::

Hari nih aku tak gi lab pulok...ntah mana silapnya....tiap kali aku nekad nak mai wat keje...ada ja aral melintang....hal berkaitan JIWA..susah mau bicara...sendri punyo silap....Ntah apa yg merasuk aku....MALASnya Allah ja tau...nak ngadap paper2 semlm yg aku sempat capai wak balik umah....tp...baru ja nak buat sst..dah nak terpejam mata lak....then ingat nak praktiskan cara nk mengingat MIMPI, ssb ada baca artikel psl mimpi, sempat pon masuk dlm blog....tp itu pon aku x sempat nk buat...isk isk..apa la nasib???

Aku doakan hari nih better dr semlm, tapi bg aku sebaliknya, sbb mcm lagi teruk ja progress tesis aku..dah takde penambahan baris utk bab 4 aku...Ya Allah...mungkinkah aku masuk dlm golongan yg berugi??? Nehiiiiiiiii.....Aku kena tabah.. Aku kena usaha lagik...Aku kena yakin, apa yg aku buat ini sudah betul (ala2 PGL).Moga apa yg aku doakan ini Allah makbulkan...Amin...

No comments:

:: Unsung Hero in my Education Journey::

Dalam hidup seseorang aku amat pasti ada insan yang bukan ada hubungan darah, mau pon jiran terdekat yang kenal sedari kecil siapa kita, bah...